Najczęściej Zadawane Pytania

Przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci szybko zorientować się w sposobie funkcjonowania naszego serwisu. Jeśli nie znajdziesz tu informacji, której szukasz napisz do nas na pomoc@homedesign.pl a z przyjemnością Ci odpowiemy.

CZYM JEST HOMEDESIGN.PL?

Homedesign.pl to miejsce, dzięki któremu zaaranżujesz swój dom ze smakiem i w stylu, którego szukasz. Kupisz u nas produkty wyselekcjonowanych europejskich projektantów, w cenach niższych niż gdzie indziej, zainspirujesz się wpisami na naszym blogu, a być może skorzystasz również z usług naszych projektantek wnętrz. Postaramy się pomóc Ci poczuć się jeszcze lepiej w przestrzeni, którą kochasz.

DLACZEGO MARKOWE PRODUKTY MOŻNA KUPIĆ W HOMEDESIGN.PL W CENACH NIŻSZYCH NIŻ TE SUGEROWANE PRZEZ PRODUCENTÓW?

To proste – kupujemy bezpośrednio u producentów, z którymi dzięki dużym zamówieniom mamy wynegocjowane specjalne warunki współpracy. Nie ponosimy również wielu kosztów tradycyjnych dystrybutorów i pośredników, jak na przykład setki pracowników na tysiącach metrów powierzchni sklepowej. Współpracujemy tylko z wybranymi producentami, by oferować bardzo dobre produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ STAĆ SIĘ UŻYTKOWNIKIEM HOMEDESIGN.PL?

To proste – wystarczy się zarejestrować podając najbardziej podstawowe dane. Po minucie możesz już robić zakupy!

CZY REJESTRACJA JEST BEZPŁATNA?

Tak! I to się nie zmieni.

CZY MOŻNA ZREZYGNOWAĆ Z KORZYSTANIA Z HOMEDESIGN.PL?

Tak, w każdej chwili bez żadnych konsekwencji.

CO ZROBIĆ, GDY ZAPOMNĘ HASŁA?

Nie stresuj się! Skorzystaj z opcji „Zapomniałem hasła” i wygeneruj nowe poprzez dostęp do własnej skrzynki pocztowej.

JAK MOGĘ ZMIENIĆ HASŁO?

Po prostu wybierz opcję „Moje konto”, potem „Szczegóły konta” i ustal nowe hasło.

CZY MOJE DANE PERSONALNE SĄ ZABEZPIECZONE?

Oczywiście. Stosujemy nie tylko zasady wymagane przez polskie prawo, ale również jedne z najlepszych standardów zabezpieczeń systemów IT.

JAK FUNKCJONUJĄ KAMPANIE SPRZEDAŻOWE W HOMEDESIGN.PL?

Oprócz produktów znajdujących się w stałej ofercie, każdego dnia proponujemy jeden wybrany produkt w wyjątkowej, promocyjnej cenie. Dostępność czasowa tego produktu na promocyjnych warunkach jest ograniczona, więc warto szybko podjąć przemyślaną decyzję!

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Prosto jak w każdym sklepie internetowym. Dodaj wybrane produkty do koszyka, a po skończonych zakupach przejdź do kasy, aby złożyć zamówienie i zapłacić.

JAK MOGĘ WYKORZYSTAĆ BON RABATOWY?

Składając zamówienie i płacąc za zakupy będziesz mógł wpisać numer otrzymanego bonu rabatowego. Automatycznie odliczymy wartość bonu od rachunku do zapłacenia.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE PRZEZ TELEFON?

W Homedesign.pl zamówienia składamy tylko przez internet.

NA CO NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA?

Dajemy Ci aż godzinę na sfinalizowanie płatności za pośrednictwem PayPal lub Tpay. Albo tylko godzinę! Pamiętaj, że zamówiony, ale jeszcze nieopłacony towar nie będzie na Ciebie czekał dłużej niż 60 minut.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Wejdź na „Moje konto” i „Zamówienia”, gdzie znajdziesz informację o statusie każdego ze złożonych zamówień.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

Możesz anulować każde zamówienie do momentu kiedy nie uzyska statusu „Zamówienie wysłane”. Anulacja „zamówienia wysłanego” jest już zwrotem towaru – dajemy ci na to zgodnie z prawem aż 14 dni. Żadna z tych opcji nie dotyczy jednak zamówień złożonych w ramach promocji specjalnych.

JAKIE RODZAJE PŁATNOŚCI AKCEPTUJE WESTWING?

PayPal i Tpay – po prostu.

CZY PŁATNOŚĆ I INNE PRZEPROWADZONE PRZEZE MNIE TRANSAKCJE SĄ BEZPIECZNE?

Oczywiście. Nasze płatności elektroniczne obsługują jedne z najbardziej doświadczonych i zaufanych firm na świecie – PayPal i Tpay.

GDZIE ZNAJDĘ SWÓJ BON RABATOWY?

Wejdź na „Moje konto” i sprawdź „Moje bony rabatowe” – są tam wszystkie przyznane Ci przez nas bony, wraz z ich wartością, terminem ważności oraz innymi szczegółami.

JAK ZREALIZOWAĆ BON RABATOWY?

Składając zamówienie i płacąc za zakupy będziesz mógł wpisać numer otrzymanego bonu rabatowego. Automatycznie odliczymy wartość bonu od rachunku do zapłacenia.

JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU?

Kupiony przez Ciebie towar wysyłamy pod wskazany przez Ciebie adres zazwyczaj w ciągu 2 do 6 tygodni od zakończenia danej kampanii sprzedażowej. Na dobre rzeczy, zwłaszcza w tak dobrych cenach warto czekać.

W JAKI SPOSÓB HOMEDESIGN.PL WYSYŁA TOWAR DO KLIENTA?

Za pośrednictwem kuriera.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ USTALIĆ Z DOSTAWCĄ TERMIN ODBIORU PRZESYŁKI?

W mailu z potwierdzeniem wysłania paczki dostaniesz od nas numer przewozowy, dzięki któremu będziesz mógł ją śledzić i skontaktować się z kurierem.

CZY ZAMÓWIONY TOWAR MOŻNA ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?

Osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy.

JAKI JEST KOSZT WYSYŁKI?

Koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia – zależy on od wielkości paczki, jej ciężaru i innych parametrów.

CZY TOWAR MOŻE BYĆ WYSŁANY POZA GRANICE KRAJU, W KTÓRYM ZOSTAŁO ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

Obecnie realizujemy zakupy i dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski.

CZY ZAKUPIONY TOWAR PODLEGA GWARANCJI?

Oczywiście, udzielamy gwarancji na nasze towary zgodnie z Prawem Unijnym.

CZY MOGĘ POLECIĆ HOMEDESIGN.PL SWOIM ZNAJOMYM?

Oczywiście! Tym bardziej, że po rejestracji zarówno Ty jak i zaproszony znajomy otrzymacie specjalny bon rabatowy. Warto się dzielić tym, co dobre!

JAK ZAPROSIĆ ZNAJOMYCH DO HOMEDESIGN.PL?

Wybierz opcję „Zaproś przyjaciół” i podaj ich adres mailowy.

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z HOMEDESIGN.PL W RAZIE POJAWIENIA SIĘ PROBLEMÓW NP. Z WEJŚCIEM NA STRONĘ, ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA?

Napisz do nas na adres pomoc@homedesign.pl

CZY HOMEDESIGN.PL MA W POLSCE SKLEP STACJONARNY?

Działamy tylko w internecie.

JAK MOŻNA NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z HOMEDESIGN.PL?

Napisz do nas na adres wspolpraca@homedesign.pl

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA?

Napisz do nas na adres pomoc@homedesign.pl

JAK MOGĘ OTRZYMAĆ SZCZEGÓŁOWE DANE O PRODUKTACH POJAWIAJĄCYCH SIĘ W ARTYKUŁACH MAGAZYNU?

Zapisz się do naszego newslettera, a regularnie będziemy Ci dostarczać informacje o najciekawszych ofertach.

Aktualizuje…
  • Brak produktów w koszyku.